REGULAMIN

Fizjo-Reha
dr Paula Tomaszewska -Kumela

§1 Podstawa prawna

  1. Fizjo-Reha dr Paula Tomaszewska-Kumela – gabinet fizjoterapii (dalej Gabinet) jest firmą, w której świadczone są usługi fizjoterapeutyczne, rehabilitacyjne, osteopatyczne, masażu.
  2. Gabinet znajduje się w Krakowie, przy ulicy księdza Adolfa Zagrodzkiego 3/1.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
  2. Niniejszy Regulamin znajduje się na stronie internetowej www.fizjo-reha.pl oraz w widocznym miejscu w gabinecie.
  3. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.
  4. Rejestrując się na wizytę Pacjent potwierdza zapoznanie się z powyższym regulaminem i akceptuje jego treść.

§3 Cele i zadania

  1. Celem działania Gabinetu jest świadczenie przez wykwalifikowany personel usług z zakresu fizjoterapii.
  2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług fizjoterapeutycznych, z zastosowaniem znanych i sprawdzonych metod terapeutycznych, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw Pacjenta oraz świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa Pacjenta.

§4 Czas i miejsce świadczenia usług

  1. Fizjo-Reha – gabinet otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy.
  2. Miejscem świadczenia usług fizjoterapeutycznych jest Gabinet znajdujący się w Krakowie, przy ulicy księdza Adolfa Zagrodzkiego 3/1.
  3. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność leczniczą, w tym także praktykę zawodową fizjoterapeutów.

§5 Zasady rezerwacji i odwoływania terapii

  1. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 516438069 oraz 122121890, internetowo, przez formularz kontaktowy lub rejestrację medyczną znajdującą się na stronie internetowej www.fizjo-reha.pl., mailowo pod adresem biuro@fizjo-reha.pl lub osobiście pod adresem księdza Adolfa Zagrodzkiego 3/1, Kraków.
  2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
  3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i uprzedzeniu o zmianie co najmniej w terminie 24 godziny przed planowanym zabiegiem.
  4. Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie co najmniej 24 godziny przed umówionym terminem.
  5. Odwołanie wizyty w dniu zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
  6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu Pacjent zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.

§6 Organizacja i przebieg wizyty

  1. W dzień poprzedzający wizytę 24 godziny przed nią, Pacjent otrzymuje SMS oraz telefon potwierdzający zapisaną wizytę. Pacjent zobowiązany jest do przeczytania regulaminu gabinetu Fizjo-Reha przed pierwszą wizytą w celu wyrażenia zgody.
  2. Pacjent proszony jest o przybycie na wizytę kilka minut wcześniej przed wyznaczoną godziną.
  3. Spóźnienie się na wizytę skutkuje skróceniem czasu terapii.
  4. Podczas pierwszej wizyty zostanie przeprowadzony wywiad i badanie przedmiotowe, a także, na ich podstawie, określony cel i plan terapii.
  5. Fizjoterapeuta może odmówić przeprowadzenia terapii bądź przerwać zabieg, jeśli Pacjent nie zachowuje podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania, naruszając godność osobistą terapeuty lub uzna, że zagraża ona zdrowiu Pacjenta.
  6. Do terapii Pacjent nie rozbiera się bardziej niż wymaga tego konieczność terapii.
  7. Gabinet prowadzi dokumentację medyczną oraz zapewnia ochronę danych w niej zawartych.
  8. Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona na pisemny wniosek:
    1. Pacjenta, którego ta dokumentacja dotyczy, jego przedstawiciela ustawowego lub osoby pisemnie upoważnionej przez Pacjenta,
    2. zakładowi opieki zdrowotnej i osobom wykonującym zawód medyczny poza zakładami opieki zdrowotnej, jeśli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych,
    3. innym, upoważnionym na podstawie obwiązujących przepisów, podmiotom.

§7 Prawa i obowiązki Pacjenta

  1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma prawo do:
    1. poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
    2. świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
    3. uzyskania rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach terapeutycznych, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
    4. pełnej dyskrecji jego osoby,
    5. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
    6. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
  2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma obowiązek:
    1. poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
    2. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej terapii, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej fizjoterapii,
    3. przestrzegania zasad higieny osobistej,
    4. posiadania stroju sportowego podczas terapii,
    5. przestrzegania zaleceń fizjoterapeuty,
    6. okazania skierowania na zabiegi (jeśli takie posiada) i dodatkowych wyników badań (USG, RTG, MRI itp.).
UWAGA! Jakiekolwiek urazy powstałe wskutek zatajenia przez Pacjenta informacji o stanie zdrowia bądź niestosowania się do zaleceń fizjoterapeuty nie mogą być podstawą do roszczeń wobec gabinetu Fizjo-Reha.

§8 Vouchery upominkowe oraz karnety

  1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe oraz karnety, które można nabyć w Gabinecie, tj. przy ul. Księdza Adolfa Zagrodzkiego 3/1, na dowolną kwotę.
  2. Voucher oraz karnet można wykorzystać na zabiegi z oferty Gabinetu.
  3. Voucher oraz karnet realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
  4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucheru oraz karnetu odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w §5 Regulaminu.
  5. Voucher oraz karnet ważny jest 90 dni od daty zakupu.
  6. Voucher oraz karnet nie podlega wymianie na gotówkę oraz zwrotom.

§9 Przepisy porządkowe

  1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
  2. Pacjenci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Pacjentów, jak również do zachowania czystości.
  3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Pacjenci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
  4. W Gabinecie nie świadczy się usług seksualnych. Jakiekolwiek próby namawiania do nich skutkują przerwaniem zabiegu oraz pobraniem od Pacjenta opłaty w wysokości 100% jego wartości.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Każdy Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego zasad.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  3. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości korzystania z usług Gabinetu.
  4. Wszelkie skargi/ wnioski Pacjent może składać na piśmie na adres korespondencyjny: Fizjo-Reha dr Paula Tomaszewska-Kumela, ul. Księdza Adolfa Zagrodzkiego 3/1, 30-427 Kraków lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@fizjo-reha.pl.
  5. Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.

§11 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Pacjenta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Obowiązek informacyjny – art. 13 RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument.

Regulamin obowiązuje od 8.02.2019 roku.

Zainwestuj w zdrowie

Rejestracja Online